حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی(ره) شهرستان بابل

شجره طیبه صالحین ، حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی (ره) شهرستان بابل

حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی(ره) شهرستان بابل

شجره طیبه صالحین ، حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی (ره) شهرستان بابل

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است



بسم رب الحسین و الشهداء الصدیقین 

دسته روی حامیان حجاب در عاشورای حسینی //// وعده دیدار : ساعت 7 صبح عاشورا از پایگاه بسیج شهدای آهنگر کلا ( سه راه اوقاف ) به سمت امام زاده قاسم (ع)بابل ///// لذا از تمامی بسیجیان و عموم مردم دعوت بعمل می آید .......

حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی(ره) بابل 

  • بسیجی گمنام
  • بسیجی گمنام


سخنرانی جای تفکر را نمی‌گیرد، زیاد سخنرانی گوش دادن هم خوب نیست، پس کِی خودت می‌خواهی فکر کنی؟!

هدف عالی برای زندگی چیزی جز «لقاء الله» نیست، ولی تو باید با تفکر خودت به این هدف برسی. حتی اگر تمام 124هزار پیغمبر بیایند و به تو بگویند که «هدف این است» تا وقتی که خودت فکر نکنی و به آن نرسی، فایده ندارد. چشمه باید از خودش آب داشته باشد! 

  • بسیجی گمنام

علیه ما یک جنگ نرم بسیار حساب شده ای وجود دارد . هدف این جنگ استحاله جمهوری اسلامی است. اصرار عوض کردن اسم جمهوری اسلامی ندارند / با صورت کار ندارند ، سیرت را میخواهند تغییر دهند.

  • بسیجی گمنام

رفسنجانی «جلاد مِنا» را «فردی‌ معقول» خواند!

ملک سلمان را آدم معقولی دیدم. به نظرم اطرافیانش بد عمل می‌کنند! / رفسنجانی دو روز پیش نیز همصدا با آل سعود، اسرائیل، آمریکا و داعش(!) حملات هوایی روسها علیه داعش را به باد انتقاد گرفته بود!
  • بسیجی گمنام

ت

حجت الاسلام حنان احمدنژاد:

«ای شعیب! صد هزار نفر از قوم تو را عذاب خواهم کرد ؛ چهل هزا ر نفر از بدان و شصت هزار نفر از خوبان». شعیب عرض کرد : «بدان را به واسطه بدی آن ها عذاب می فرمایی ، خوبان را چرا؟» خطاب شد : «زیرا آن ها با اهل معصیت مدارا کردند و بدان را امر به معروف و نهی از منکر ننموده ، موعظه و نصیحت نکردند و به آن ها رو ترش ننمودند».

  • بسیجی گمنام

رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی سپاه:

مذاکره با آمریکا به دلیل مضرات بی شمار آن ممنوع است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بیشماری نیز دارد.


  • بسیجی گمنام

رئیس ستاد اقامه نماز بیان داشت: چه گرفتاری بالاتر از اینکه امروز مکه و کعبه در اختیار نوکران آمریکا است، امروز رابطه‌ آل سعود با آمریکا و اسرائیل به مراتب بیش از رابطه‌ آن‌ها با مسلمانان است.

  • بسیجی گمنام

منوووو

حضرت امیر المومنین علی ابن ابی طالب (علیه السلام):

در غفلت یک انسان، همین بس که هست و تلاش خود را صرف چیزی کند که به دردش نمی خورد و بکارش نمی آید . (میزان الحکمه ج7ص267)

  • بسیجی گمنام

مسئله‌ى چهارمى که عرض میکنیم، مسئله‌ى تهاجم فرهنگى است. ما چند سال قبل از این بحث تهاجم فرهنگى را مطرح کردیم؛ بعضى‌ها اصل تهاجم را منکر شدند؛ گفتند چه تهاجمى؟ بعد یواش یواش دیدند که نه [فقط] ما میگوییم، خیلى از کشورهاى غیرغربى هم مسئله‌ى تهاجم فرهنگى را مطرح میکنند و میگویند غربى‌ها به ما تهاجم فرهنگى کردند؛ بعد .......

  • بسیجی گمنام