حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی(ره) شهرستان بابل

شجره طیبه صالحین ، حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی (ره) شهرستان بابل

حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی(ره) شهرستان بابل

شجره طیبه صالحین ، حوزه مقاومت بسیج آیت الله روحانی (ره) شهرستان بابل

اضطراب رسول خدا از امتش در آینده !!!!!!!

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۷ ب.ظ

ت

حجت الاسلام حنان احمدنژاد:

(امیر المومنین بوسیله کار فرهنگی معاویه به شهادت  رسید) . که الان هم دشمن سعی و تلاشش را میکند تا تهاجم فرهنگی را نسبت به نظام اسلامی مارا رواج دهد تا آن حدی تاریخ تکرار شود و ما ایرانیان قاتل مهدی فاطمه و نائب مهدی فاطمه (آیت الله خامنه ای ) شویم 

(تنها راهی را که باعث میشود نظام اسلامی پایدار باشد: ولایت مداری و تقوا ست و نگذاریم ارزش های اسلامی و دینی مان به زمین بیفتد )

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین 

شادی دل اول مظلوم عالم ،مولی الموحدین امیرالمومنین علی ابن ابی طالب و برای شای دل اول مظلومه عالم ، حضرت زهرا سلام الله علیهما صلواتی بلند ختم کنید ..

خطبه معروف پیامبر اکرم(ص) که در آنجا در پاسخ به سوال امام علی(ع)، با فضیلت‌ترین عمل ماه رمضان را اجتناب از گناه دانسته بودند، اظهار داشت: بعد از پاسخ دادن به این سوال پیامبر(ص) شروع کردند به گریه کردن؛ مولا(ع) عرضه داشتند "پیامبر! مگر در سوال من اشکالی بود که شما ناراحت و گریان شدید؟" پیامبر(ص) فرمودند "خیر، اما وقتی من چهره تو را دیدم از یک جریانی نسبت به آینده یادم آمد. واقعه جان گدازی که در همین ماه اتفاق خواهد افتاد و من می‌بینم که در این ماه محاسن تو با خون سرت خضاب خواهد شد. این منظره دل من را به درد آورد و اشک من جاری شد."

سوال مطرح میشود که : "واقعا پیامبر(ص) برای شهادت علی(ع) که 35 سال دیگر می خواهد اتفاق بیفتد گریه کردند؟ شهادتی که برای امیرالمومنین(ع) نقطه کمال است، مگر چنین شهادتی برای پیامبر اشک دارد؟"

*این گریه پیامبر(ص) پیامی دارد، نه پیام کشته شدن حضرت علی(ع)، پیام "انحراف امت"، یعنی سرنوشت این امت به جایی خواهد کشید که 35 سال دیگر محاسن امیرالمومنین به خون سرش خضاب می شود، اما به وسیله یهودی؟ به وسیله ارمنی؟ به وسیله مشرک و بت پرست؟ نه! به وسیله قاری و حافظ قرآن. این پیامبر را مضطرب کرده بود.

*در یکی از سخرانی های  آیت الله حائری شیرازی شنیدم که :(امیر المومنین بوسیله کار فرهنگی معاویه به شهادت  رسید) . که الان هم دشمن سعی و تلاشش را میکند تا تهاجم فرهنگی را نسبت به نظام اسلامی مارا رواج دهد تا آن حدی تاریخ تکرار شود و ما ایرانیان قاتل مهدی فاطمه و نائب مهدی فاطمه (آیت الله خامنه ای ) شویم 


برادران! خواهران! آدم انحرافات و خرابی‌هایی از یک جریان‌هایی در این مملکت می‌بیند که اصلا تصور و انتظارش را ندارد. به قدری حرکت بسیار شنیع و عجیب در این مملکت در راستای مسوولیت‌های نظام صورت می‌گیرد که مثل همان اشک پیامبر(ص) برای شهادت 35 سال بعد علی(ع)، دل آدم را آتش می‌زند.

(تنها راهی را که باعث میشود نظام اسلامی پایدار باشد : ولایت مداری و تقوا ست و نگذاریم ارزش های اسلامی و دینی مان به زمین بیفتد )

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته



  • بسیجی گمنام

نظرات  (۱)

هر چند روز آمدنت جنگ می شود...

 

از شما دعوت می کنم برای دیدن این نماهنگ به وبلاگ "به امید ظهورش صلوات" مراجعه کنید.

تشکر

پاسخ:
اللهم اجعلنا من الفائزین بلقاء الحجه
تشکر خدا خیرت بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی